לאומי קארד התקינה מערכת אחסון XIV של יבמ

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד רכשה מיבמ מערכת אחסון מסדרת XIV, בנפח כולל של 20 טרה-בייט

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד רכשה מיבמ מערכת אחסון מסדרת XIV, בנפח כולל של 20 טרה-בייט.

מערכת האחסון החדשה של XIVבלאומי קארד משרתת מגוון רחב של יישומים תפעוליים פנימיים, הפועלים על גבי שרתי חלונות, יוניקס - AIX ולינוקס כמו בסיסי נתונים, מערכות בדיקה ייעודיות לאיתור נסיונות הונאה בכרטיסי אשראי, ומערכות ניטור אבטחת מידע ברשת.

רונן כהן, מנהל תחום סטורג' בלאומי קארד ציין כי : "כארגון פיננסי, המצפה לזמינות של מערכות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע – איננו יכולים להרשות לעצמנו אפילו דקה בודדת של השבתה. המערכת של XIV מספקת לנו את רמת היציבות הנדרשת ומאפשרת לנו לסמוך עליה באופן מלא. הניסיון המצטבר משורת פרויקטים שבוצעו בסביבת אחסון זו ומשימוש מאסיבי במערכת מצביע על רמת אמינות גבוהה מאד".

הארכיטקטורה הייחודית של מערכות האחסון של XIV מאפשרת למערכת לתמוך במספר גדול במיוחד של פעולות קלט-פלט המתבצעות בו זמנית, במתכונת המתאימה במיוחד לצרכים האופייניים של משתמשים פיננסיים העוסקים בעיבוד תנועות מאסיבי, דוגמת חברות האשראי בכלל וחברת לאומי קארד בפרט.

הארכיטקטורה של XIV מתוכננת על מנת להבטיח אופטימיזציה אוטומטית של ניצולת המשאבים בכל רכיבי המערכת, באופן המאפשר ניהול קל יותר והגדרת תצורה בתהליך נוח ופשוט, תוך שיפור בביצועים ובזמינות הנתונים.

יבמ רכשה את חברת ההזנק הישראלית XIV בראשית השנה שעברה, על מנת להתמודד עם הדרישות החדשות הקשורות בדור הבא של תוכן דיגיטאלי. הבחירה באה לנוכח יכולתה של הארכיטקטורה הייחודית שפותחה ב XIV לתמוך בגידול ובטווח מידרוג עצום, להתאושש בעצמה במקרה של כשל ולכוונן את עצמה לביצועים אופטימאליים, הכל תוך חיסכון בעומס משימות הניהול האופייניות בדרך כלל לסביבות מחשוב צומחות במהירות.